Wallboard Fagforening

Fellesforbundet avd. 724

BILDER

Bilder fra årsmøtet 2019

En stor takk til alle som kom på møtet i år. Vi var 25 stk. på møtet. Det er litt få. Vi vet at det alltid vil passe dårlig for mange som jobber skift, men vi skulle likevel sett at vi var flere. Men for de som møtte opp, så hadde vi et bra møte.

Det ble et skifte i begge toppvervene. Tidligere leder Edvart Høyåsen kom på nytt inn igjen i sitt gamle verv. Det samme med tidligere nestleder Kai Rune Mitander. Vi takker avtroppende leder Trond Stray for hans innsats den tiden han satt som leder. Han sa at han ved et senere tidspunkt gjerne kunne tre inn igjen som leder på nytt. Han går nå inn som vanlig styremedlem. Nestleder Vidar Bergland takker for seg. En stor takk til ham, også. Vi fikk også et skifte av hytteleder; Rune Bjønnum trer av og Jan Erik Johnsen blir ny leder. Det var også noen andre endringer i hyttekomiteen, samt noen få andre endringer i listen av de tillitsvalgte.

Det aller gledeligste på møtet var å få beskjed om at samtlige som har gått lenge på kontrakt, nå har fått fast ansettelse. Det gjelder fem personer. Vi gratulerer samtlige med ansettelsen, og takker alle i WF som har jobbet for å få til dette. :)

Møtet besto av de sedvanlige sakene, med beretninger fra de forskjellige, valg og loddtrekning. Bespisning var ikke til å unngå, da store voksne, staute mannfolk må ha mye mat. En liten dessert til å toppe en god middag, var det også plass til.

Wallboard Fagforening, Venneslaveien 233, 4708 Vennesla. Tlf: 38 13 71 37, Mobil: 99 64 07 11.
Pamp Design 2012 ©.