Wallboard Fagforening

Fellesforbundet avd. 724

BILDER

Bilder fra årsmøte 2018

Bedre sent enn aldri, men her er noen bilder og et lite referat fra årsmøtet.

Dessverre kunne vi ikke vende tilbake til Restaurant Løa, da den ble stygt skadet i brann for en stund siden, så møtet ble i år atter avholdt på Venneslastua. Møtet ble holdt onsdag den 21.03.18. Det var tyve fremmøtte. I år var det tilbake til den vanlige menyen, nemlig svinestek. Årsmøtene har den samme formen hvert år, så etter at alle var forsynt med "grisefor" ble det gjennomgang av de forskjellige beretningene fra konsernutvalget, bedriftsstyret, fagforeningsstyret og hyttekomiteen. Hytte- og hovedregnskapet ble deretter fremlagt, før kvelden ble avsluttet med valg av nye representanter til vervene. Den største endringen skjedde nok i form av at nestleder Kai Rune Mitander ikke ønsket å stille til gjenvalg. Ny nestleder ble Vidar Bergland. ( Hele styret kan ses her.) Med litt dårlig tid på tampen av kvelden gjennomførte vi en kjapp utlodning av årets gaver, og med bare tyve deltagere var vinnersjansene ekstra store i år. Likevel måtte noen gå hjem med bøyd hode. Sånn er livet.

Wallboard Fagforening, Venneslaveien 233, 4708 Vennesla. Tlf: 38 13 71 37, Mobil: 99 64 07 11.
Pamp Design 2012 ©.